Re: zegarek na pasku

Autor: Krzysiek <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 10:50:03 MET DST

> hmm skoro widziales to znajdz ten progrma ktory to robil.
> Mozesz porownac rejestr przed i po uzyciu tego programu i bedziesz
> widziec roznice
Jaki program do ....ery?
Jeszcze raz:
Nie chodzi o program. W jakimś poradniku widziałem kiedyś opis modyfikacji
ręcznych w rejestrze Win 98, m.in.: dodanie sekund do zegarka, dodanie do
niego daty, dodanie słowa godzina, dodanie PM, AM itp. Nie pamiętam jednak
szczegółów.
Napisałem ten post z nadzieją, że ktoś się już zetknął.
Krzysiek.