Re: Licencja na Vista a XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 16:55:19 MET DST

In news:euvucj$js5$1@atlantis.news.tpi.pl,
*RudeBoy* <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> typed:
> Witam serdecznie!
>
> Staje przed decyzja o zmianie komputera na nowy. Co za tym idzie musze
> tez nabyc system operacyjny. Do tej pory pracowalem na XP Prof i
> ogolnie chwale go sobie. Jednak wydajac kilka tysiecy na nowy komp,
> ktory ma mi slozy nastepne kilka lat chyba czas myslec o VISCIE.
> I tu moje pytanie czy licencja posiadajac licencje na VISTE moge
> legalnie uzywac rowniez XP? Cos mi sie kiedys obilo o uszy, ze
> istnieje cos takiego jak licencja wsteczna. Czyli posiadajac licencje
> na XP moge kozystac z W98.
> Jak to z tym jest? Prawda to?
> [...]

Kupując Windows Vista pamiętaj, że masz prawo do użytkowania starszych
wersji systemu.
System Windows Vista z prawami do użytkowania starszych wersji jest
dostępny w kanale OEM w wersjach Windows Vista Business i Windows Vista
Ultimate http://go.microsoft.com/?linkid=6502674
Posiadacze tych wersji mogą korzystać z:
Windows XP Professional,
Windows Professional x64 Edition,
Windows XP Tablet PC Edition.

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx