Licencja na Vista a XP

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 12:23:07 MET DST

Witam serdecznie!

Staje przed decyzja o zmianie komputera na nowy. Co za tym idzie musze
tez nabyc system operacyjny. Do tej pory pracowalem na XP Prof i ogolnie
chwale go sobie. Jednak wydajac kilka tysiecy na nowy komp, ktory ma mi
slozy nastepne kilka lat chyba czas myslec o VISCIE.
I tu moje pytanie czy licencja posiadajac licencje na VISTE moge
legalnie uzywac rowniez XP? Cos mi sie kiedys obilo o uszy, ze istnieje
cos takiego jak licencja wsteczna. Czyli posiadajac licencje na XP moge
kozystac z W98.
Jak to z tym jest? Prawda to?
Jak rzecz ma sie z VISTA?

pozdrawiam