Re: Can't read file header - po kopiowaniu plików

Autor: <ucho_at_life.pl>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 12:57:22 MET DST

On 3 Kwi, 00:53, "Michal Kawecki" <kkwi...@o2.px> wrote:

> Oho. To najpierw zrób backup, a potem diagnozuj.
>
> Każdy (niemal) producent dysków udostępnia takie oprogramowanie. Zerknij
> tutaj:http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287. Ze swojej strony
> polecam darmowy programik MHDD (znajdziesz w Google). Potrafi on
> dokładnie przetestować całą powierzchnię nośnika pokazując jej słabsze
> miejsca.

Zeskanowałem cały dysk, praktycznie cała jego powierzchnia jest według
MHDD bez zarzutu na początku <3ms potem raz na jakiś czas <10ms ale
rozumiem, że jest to spowodowane budową dysku i głowicy. Żadnych
błędów ani zwolnień nie wykrył. Biorę się za test pamięci - ponieważ
po padzie mojego systemu dokupiłem 512 MB kość może ona wywołuje
jakieś konflikty (choć to niespecjalnie prawdopodobne, żeby miało to
wpływ na jpegi zapisane kiedyś na dysku twardym)