Re: Win2k3 nagle nie widzi liter napedow CD

Autor: <firkraag07_at_tlen.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 19:03:46 MET

Dzięki za odpowiedź ale niestety nadal to samo. Sprzęt jest wykrywany jak
najbardziej. Mogę np. w odpowiednim miejscu zmienić tryb z DMA na PIO itd.
Wciąż jednak jakby nie było odpowiednich dysków logicznych dla napędów CD/DVD -
nie ma liter.

Dam taki przykład, jeśli poprzez "Mój komputer" wybiorę prawym przyciskiem mysz
np dysk C i wybiorę właściwości->sprzęt to na liście wyświetlą mi się wszystkie
napędy łącznie z CD i DVD. Wezmę właściwości to wypisuje - urządzenie działa
poprawnie.

Zadziwia mnie to bo jeszcze parę dni temu z pewnością dostęp do CD/DVD miałem.