Re: Potrzebna pomoc z Boot CD

Autor: jarekexe <jarekexe_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 14:54:59 MET

Hm.. Hm.. nie spodziewałem się od razu takiej szczegółowej
odpowiedzi. Testowałem to ponieważ miałem zamiar zainstalować
Linuxa na tej drugiej partycji. To czego się dowiedziałm wystarczyło
mi i przedwczoraj zainstalowałem tego linuxa. Z tego powodu
jakiekolwiek testy nie są możliwe, bo tego zduplikowanego systemu
już nie ma.

Czyli wygląda to tylko na problem z przyporządkowywaniem literek? No
to w sumie da się faktycznie rozwiązać na parę sposobów.

Jak tylko znajdę chwilę, to powtórzę tą operację i wtedy
przeprowadzimy różne testy [o ile ten z fdisk /mbr nie pomoże].

Także na dzień dzisiejsz - dziękuję za pomoc. Jeszcze się pewnie
odezwę.