Nie mogę wyłączyć procesu - firefox.exe...

Autor: Raff <abujoczek_at_nospam.gdynia.multicon.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 12:41:14 MET

Witam,
Zainstalowałem Firefoxa 2.0 PL, i mam problem, po wyłączeniu go nie usuwa się z
procesów, zajmuje w dodatku ponad 80% procka. Próbowałem go "skillować" w task
man., i innych wynalazkach, z komendy taskkill też. Co ciekawe w po wykonaniu
tej komendy było info, że proces został zamknięty, ale on tam cały czas jest, a
komp ledwo dyszy. Pomaga tylko restart. I moj epytanie: Jak wymusić zamknięcie
procesu w takiej sytuacji? Będe wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Raff

--
In the real world