Re: MSDN w postaci ISO ?

Autor: kepork <keporkWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 12:25:16 MET

> Kit na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> ale ta aplikacyjka służy właśnie do ściągania m.in. ISO.
> Co do drugiego pytania (o inne systemy): po co MS miałby coś takiego
> udostępniać. MSDN jest dla programistów Windowsowych.

Niekoniecznie dla programistow. Tutaj autor watku stara sie dowiedziec na temat
konkretnej rzeczy - systemu operacyjnego. Zrozumiale jest o ile potrzebuje ktos
Access'a to bardziej niz pewne iz uzywa systemu z rodziny Windows. Prosze mi
jednak wytlumaczyc, dlaczego aby sciaganac winde potrzebna jest winda ?!

Nawet jezeli autor posiada XP, w2k badz inny system z rodziny M$ to skoro
potrzebuje Win2003 to chcilby wykorzystac go na innej maszynie aby moc poznac
zalety serwera. Pomijam aspekty techniczne o ktorych autor wspomnial - miejsce
na dysku, slabe lacze. MSDNAA promuje wiec swoje oprogramowanie dla "swoich
ludzi", nie dajac mozliwosci poznania go innym. Dziwna polityka, badz tez ja nie
za bardzo ja pojmuje.

Zreszta skoro aplikacja pobiera obraz ISO to jaki problem aby na serwerze MSDNAA
znajdowal sie gotowy obraz dla posiadaczy alternatywnych systemow?

Dziwadla.