XP: "...Windows nie może uzyskać dostępu..."

Autor: RM, Warszawa <robert_magdziarzWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 10:07:35 MET DST

Dzień dobry,
Uprzejmie proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu z dostępem do
pliku: mam w katalogu wiele plików .ppt - częśc z nich mogę otworzyć ale nie
wiem dlaczego pewnego zestawu plików nie - dostaję komunikat "System Windows nie
może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie
mieć uprawnień, aby uzyskać dostęp do elementu.". Nie potrafię rozwiązać
problemu ponieważ uprawnienia do tej grupy plików .ppt są dokładnie takie same
jak pozostałych (PC\Administractorzy, PC\Robert, SYSTEM, PC\Użytkownicy).
Uprzejmie proszę o pomoc.
Robert Magdziarz