Drukarka USB prze port LPR

Autor: tomciar <tomciar_at_pl.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 09:53:39 MET DST

Witam grono.
Piszę na grupę ponieważ mam problem z uruchomieniem drukarek USB na serwerze
Win2000. Drukarki powinny być zainstalowane na porcie LPR.
Jeżeli drukarka jest podpięta do klienta Win98 to na kliencie port LPR
"symuluje" się programikiem LPD. Jeżeli drukarka jest podpięta do klienta
WinXP to na kliencie powinien być uruchomiony serwer wydruku TCP/IP i ok.
Wszystko działa jeżeli drukarki klientów są podłączone przez LPT. Jeżeli
drukarki są podłączone przez USB to za nic nie mogę tego uruchomić (mam 3
takie drukarki). Drukarka instaluje się na serwerze, jest widoczna, jednak
przy wysyłaniu na nią wydruku pojawia się błąd
Co może być problemem?

--
pozdrawiam
Tomek