Re: VPN problem

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 03:49:23 MET DST

in news:1161285490.134503.174670@f16g2000cwb.googlegroups.com , *sebasos*
wrote:
> Witam
> Mam następujący problem otóż, oba windowsy XP nawiązują
> połączenie VPN co jest widoczne w ikonce w dolnym rogu po prawej
> stronie. Lecz ani jednego ani drugiego nie widze w sieci lokalnej :/
> Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale przy połączeniu VPN adresy
> IP się pokrywają z moją siecią lokalną, ale nie ma konfliktów.
> Pytanie skoro już mam połączenie VPN czy trzeba coś jeszcze zrobić
> aby widzieć komputer zdalny ? Z góry wielkie dzięki za odpowiedź

Skoro już masz połączenie VPN, to tak jakbyś był w sieci lokalnej,
jeśli masz problem z udostępnianiem prostym/nieprostym, uprawnieniami,
włączeniem lub nie konta gościa, to są analogiczne jakie byłyby bez
VPN. Słowem ta oklica: http://www.banita.pl/konf/smb.html
http://www.banita.pl/konf/smbprzegwinxp.html
http://www.banita.pl/konf/smbuprwinxp.html

Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)