VPN problem

Autor: sebasos <sebastian.sosinski_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 21:18:10 MET DST

Witam
Mam następujący problem otóż, oba windowsy XP nawiązują
połączenie VPN co jest widoczne w ikonce w dolnym rogu po prawej
stronie. Lecz ani jednego ani drugiego nie widze w sieci lokalnej :/
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale przy połączeniu VPN adresy
IP się pokrywają z moją siecią lokalną, ale nie ma konfliktów.
Pytanie skoro już mam połączenie VPN czy trzeba coś jeszcze zrobić
aby widzieć komputer zdalny ? Z góry wielkie dzięki za odpowiedź