mapowanie portów COM w usłudze terminalowej

Autor: Roman Rogóż <xx_at_krakow.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 01:06:26 MET DST

Witam
mam do rozwiązania następujący rebus:
windows XP prof. z uruchomionym zdalnym pulpitem.
Na tym komputerze uruchomiony DOSowy program do sprzedaży FPPCS Comarch
(dawniej CDN).
w zdalnej lokalizacji klient RDP na windosach XP.
Wszystko pięknie działa, port LPT przekierowany, faktury się drukują na
OKI, ale została jeszcze drukarka fiskalna Posnet na RS232.
Teoretycznie porty szeregowe też zostały przekierowane,
nawet program FPPCS ma w ustawieniach parametrów drukarki fiskalnej ma
opcję (NT 2k XP) omijającą problem blokowania dostępu do portu,
ale z drukowania nici.
Jeżeli uruchamiam klienta RDP na w98 to mogę wydrukować w sesji
terminalowej paragon, po czym dostają od programu komunikat I/O error
Ze stacji z XP przez RDP nie jestem w stanie nic wysłać na drukarkę
fiskalną.
próbowałem już instalować po obu stronach drukarki windowsowe na porcie
COM1 sterownik TXT only, nawet się instaluje automatycznie na
"serwerze" ale fiskalna milczy.
Czy ktoś ma dorobił się już sprawdzonej metody na dwukierunkową
komunikację RS232 w usługach terminalowych ?
Romek