Re: Jak to zrobić?

Autor: Mirek <mirwin_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 17:28:33 MET DST

Dnia Fri, 13 Oct 2006 17:11:41 +0200, goomish napisał(a):

> Hmm... Mirek co prawda nie określił jaki system ma na tym "swoim
> komputerze" ale jeżeli to XP (i nie-serwerowe wersje NT-2000, chyba) to po
> podłączeniu się zdalnego użytkownika wiadomość będzie jasna i czytelna.
> Zostanie wylogowany (albo zapytany o zgodę jeśli jest zalogowany jako
> admin :) ).

System to XP prof. ale informacji nie dostanę.
Jeszcze raz:
Jestem zalogowany jako użytkownik na prawach administratora.
Oprócz mnie prawa administratora i możliwość podłączenia sie przez zdalny
pulpit ma administrator sieci.
I moje pytanie brzmi jak sie mam dowiedzieć jeśli mój administrator
podłącza sie do mnie przez zdalny pulit?