Re: problem z restartem windowsa gdy w napedzie dvd jest płyta

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 17:19:18 MET DST

olo wrote:
> Sory jezeli nie bedzie to dotyczyć tej grupy ale juz sam nie wiem co
> powoduje ten problem czy sprzet czy windows.

[ciaCH]

> Mój sprzęt to płyta głowna Gigabyta GA-K8N51GMF9 z biosem F2 procesor
> Sempron 3400+ karta GF7300GT, Tuner TV winfasta200XP, DVD RW- NEC ND4571A
> Windows XP z sp2 prof. ze wszystkimi łatkami sciagnietymi
>
> Byłbym wdzięczny za sugestie i rady bo juz chyba 2 tydzień nad nim
> siedze i bez efektu

Hymmm ,a tak ja żuce to pytanie bo ni widze żeby było... :"jaką masz
zasiłkę coś klasy codegen/tracer czy jakiś cheiftec/tangan" bo jak to
piewrsze to to może by przyczyną... (miałem z takim coś już kontakt :/
tyle że winda sie poprostu resetował bez błędów )

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl