Firefox i gesty myszą

Autor: <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 18:52:24 MET DST

Mam sobie Operą + mysz A4Techa z pięcioma przyciskami. W sterowniku myszy mam
ustawione "4. przycisk - previous Page, 5. przycisk next Page". Pod Operą
działa to ładnie, przyciski przerzucają mnie pomiędzy panelami.
W Firefoksie to jednak nie działa, ściągnąłem już dwa rozszerzenia typu Mouse
Gestures, ale d*** blada, żadne z nich nie wspiera 4. i 5. przycisku myszy.

Jak więc pod Firefoksem uzyskać taki sam efekt jaki mam pod Opera?