Znikające łącza do zasobów sieciowych

Autor: quish <quish_at_interia.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 18:30:59 MET DST

Poproszono mnie o zaglądnięcie do małego lanu w szkolnej bibliotece,
gdzie jest następujący kłopot:po utworzeniu skrótu do zasobu sieciowego
działa on normalnie i bezproblemowo,lecz przy wylogowaniu zostaje
usunięty. I tu pytanie co tak na prawdę usuwa te skróty.Pobieżna analiza
zasad lokalnych nie wykazała żadnych problemów.Tak naprawdę problemem
zajmę się w poniedziałek,ale chętnie usłyszę sugestie.System:WinXP SP2+
najnowsze poprawki.Problemy dotyczą tylko kont z ograniczeniami(brak
dostępu do ustawień oraz do dysków z wyjątkiem DVD),a skróty do udziałów
sieciowych są potrzebne do zapisania edytowanych dokumentów,które są
składowane "centralnie" na jednym z komputerów.Dokładnej konfiguracji
nie podam,gdyż jak wspomniałem,grzecznościowo poproszono mnie o
zainteresowanie się tym problemem,lan był zakładany niedawno przez jakąś
firmę w ramach akcji komputeryzacji szkół.
Pozdr