Re: 1 czesc

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 14:59:57 MET DST

uruchomilem Task Managera i widze ze on tez jest blokowany i tez przez
te kilkanascie sekund zero reakcji - JAKIS KOSZMAR - co to moze byc ??
wszystko chocidzilo doskonale do dzisiaj kiedy to sciagnalem i
uruchomilem
te update-y... system swiezutki, od nowosci chroniony przec Kasperskyego
(wylaczam go i dalej mam to samo), siec odlaczona (nie swieci sie tez
dioda
Wifi) - czy to moze cos sprzetowo nawala ??
(fakt - zaraz uruchomie biosa i zobacze czy bios tez sie zawiesza...)

Zomo

w dodatku mam problem z wysylaniem postow dluzszych niz 10 linijek... co
do diaska ??!!