1 czesc

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 14:58:46 MET DST

czy Microsoft wsadzil jakas bombe do najnowszych updateow
pod WinXP (ang) ?? Wlasnie zassalem i zainstalowalem i to co
mam teraz to komletna katastrofa - skonczy sie chyba przeinstalowaniem
Windowsa, ktory nie mam w dodatku wiecej niz 2 tyg..

Windows sie pieknie uruchamia, po czym STAJE, przesuwa sie tylko
kursor, ale nic innego nie dziala (lacznie z Alt+Ctrl+Del) ??
Po kilkunastu sekundach na pare sekund rusza i znowu staje na
kilkanascie...
i tak w kolko - w dodatku NIC nie OBCIAZA komputera - dioda dysku
sie nie swieci, nie wlacza mi sie tez wiatrak jak to bywa w przypadku
kiedy jakas
aplikacja obciaza komputer - w przeciagu tych kilku sekund kiedy dziala