Re: Czym jest to RPC?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 19:28:23 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <kajetan@no.reply.addres> napisał w wiadomości
news:egj6rc$oak$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości

> Da sie, ale nie wprost :)

Ano, czyli się zgadzamy.

> Zobacz w Uslugach jakie uslugi sa zalezne od rpcss :)

Nie omieszkam :))
Tylko w NT4 to chyba proces explorer się przyda, czy jak, bo samo z siebie nie
pokaże.
Do czasu zmontowania nowego kompa już przeboleję... albo nic nie będę ruszać,
jeszcze zobaczę. Od czasu zależy.

Pamiętam, jakiś czas temu miałem problem, że ze startem mailera OE, odpalał
się Messenger. Dziś jakoś nie udaje mi się tego wyczynu powtórzyć) :)
Był sobie Kerio 4.coś.tam, który może blokować również wywołanie jednych
programów przez inne. No, to sobie w NT4 zablokowałem.
Uruchomienie OE, zamiast zająć ok 10 sekund, tak plus-minus, potrafiło zająć
do 2-3 minut. Ale jakiś czas później, bez ruszania czegokolwiek, z nadal
aktywnym Kerio 4.coś.tam, OE znów zaczął startować w ok. 10 sekund. Poprawki
OIDP nie były w tym czasie instalowane. Nie wiem więc, czemu zwłoka już
przestała być zwłoką, mimo, ze, co sprawdziłem, wywołanie Messengera nadal
było blokowane.
Hmm... jak będę mieć możliwość, to spróbuję wyeksperymentować, czy po jakimś
czasie PC zostanie olane :))
(Tak sobie fantazjuję) :)))

Oczywiście, jak trylko będę mógł, czas pozwoli na grzebanie się, to zbadam
temat :) Także z NT-kami wyższymi od czwórki.

--
LH
Czołowy spamer Europy - ICIC Ukraina - telefony do prób wszelakich: