Re: Czym jest to RPC?

Autor: GHOST <darktemplaroflife_at_tlen.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 22:03:18 MET DST

> Zobacz w Uslugach jakie uslugi sa zalezne od rpcss :)

Widziałem już że wszystko jest zależne od tego procesu. Poruszyłem
temat RPC bo chciałem uzyskać pełny dostęp do Harmonogramu zadań.
Zna ktoś komendę "at" w cmd.exe? Gdy wpisuję ją do wiersza poleceń
i chcem włączyć to wyskakuje odmowa dostępu ;/ Myślalem, że nie
jest włączony harmonogram zadań ale wszycho jest ok ;/ (albo nie
jest on w pełni włączony). Powiem tylko ze komenda "at" daje
możliwość dostępu do komendy "shutdown", która w sieci lokalnej
może przynieść wiele zabawy :D