Re: Windows update

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 14:49:17 MET DST

Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> wrote in
news:ucjadpzjsdia$.188pb67hrpwlt$.dlg@40tude.net:

> Marek <marekstan1@o2.pl> w wiadomości <news:egig51$ifl$1@news.onet.pl>

> Niech zgadnę - znowu wypuścili paczkę aktualizacji i wszystkie leszcze
> naraz "ściongajom"? ;p

ale co to znaczy wszystkie leszcze? pomysl chwilke zanim bzdure palniesz;
skoro sa poprawki, to znaczy ze byly bledy; skoro byly bledy to instniala
szansa na wlamanie; i co? po ukazaniu sie poprawek (gdy caly swiat juz wie
jakie bledy byly i co mozna atakowac) bedziesz siedzial usmiechniety przez
dwa dni i mowil: "a niech leszcze sciagaja, ja sobie sciagne za dwa dni"?

BTW: a poprawki nie sa przypadkiem sciagane z sieci CDN Akamai?

pzdrv;
adas;