Re: Jak ponownie zainstalowac WinXPMC?

Autor: adas; <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 23:31:41 MET DST

pydzik wrote:

> Jestem obecnie w UK, tydzień temu zakupiłem tutaj komputer HP z WinXP Media
> Center (licencja naklejona na obudowie). Niestety nie dano mi do niego
> żadnych CD z systemem i driverami (takie w tym kraju zwyczaje). Na stronie

jaaaaasne; akurat markowe komputery (HP, IBM, etc.) najczesciej przychodza
bez nosnikow instalacyjnych... niezaleznie od kraju w ktorym je nabyles;
no ale, OK: jestes w wielkiej dziczy na Zachodzie i tam nie wiedza co to
CD/DVD - niech i Ci tak bedzie;

> HP także nic do pobrania niema. Wszystkie instalki które byly na dysku

jaaaaaasne - nie ma nic: a wchodzac na ta strone:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=438476&lc=en&cc=pl&dlc=pl&lang=pl&cc=pl

i dalej na ta:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=pl&lang=pl&dlc=pl&product=438476&docname=bph07119

HP and Compaq Desktop PCs - Recovering the System after the Hard Drive Is
Replaced

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=pl&lang=pl&product=438476&dlc=pl&docname=bph07143

HP and Compaq Desktop PCs - Obtaining a Recovery CD or DVD set

pzdrv;
adas;