Jak ponownie zainstalowac WinXPMC?

Autor: pydzik <pydzik_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 23:03:50 MET DST

Jestem obecnie w UK, tydzień temu zakupiłem tutaj komputer HP z WinXP Media
Center (licencja naklejona na obudowie). Niestety nie dano mi do niego
żadnych CD z systemem i driverami (takie w tym kraju zwyczaje). Na stronie
HP także nic do pobrania niema. Wszystkie instalki które byly na dysku
skopiowalem na CD, ale do większości brak plików "setup.exe" więc nic nie
moge z tym zrobić i niewiem jak z tego co kolwiek zainstalować a chodzi mi
głównie o ponowne zainstalowanie WinXPMC. W tej chwili mam sformatowany
dysk. Jak odpalić instalację. Czy mogę dostać od microsoftu CD z systemem
mająć nr licencji i rachunek z zakupu sprzętu? Dodam że dzwoniąc do HP
powiedziano mi że jeżeli sformatowalem dysk utracilem gwarancję na soft.

Nie kupujcie w UK komputerów. Sprzedawcy sami nie wiedzą co sprzedają, a
kupujący nie wie co z tym puźniej zrobić.
Pozdrawiam Tomasz P.