Re: Windows XP prof. OEM allegro.pl

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 13:53:41 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Borafu
>Powtórzyłem stanowisko MS wyrażane na szkoleniach z licencjonowania.

Stanowisko MS zawsze będzie takie, że nie wolno Ci, jako klientowi
niczego. A na ile jest to zgodne z prawem, to inna sprawa ;->

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Dziękuję,   wolę   sobie   trochę  pouderzać
\  Kruk@epsilon.eu.org   / tłuczkiem do kartofli po  palcach,  przyjem-