Re: Windows XP prof. OEM allegro.pl

Autor: Borafu <borafu_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 13:31:47 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Borafu
>
> A słyszałeś o wyczerpaniu praw? (chodzi konkretnie o prawo decydowania o
> wprowadzeniu do obrotu egzemplarza dzieła).

Powtórzyłem stanowisko MS wyrażane na szkoleniach z licencjonowania.
Jeśli Ty znasz się na tym na tyle, żeby uznać ich stanowisko w tej
kwestii za nie mające podstaw prawnych - świetnie, gratuluję wiedzy (co
prawda dalej tajemnej, ale to już OT).
Moje osobiste zdanie, a także moje "słyszałem" czy "nie słyszałem" nie
maja żadnej wartości prawnej, więc nie będę na ten temat dyskutował.

Pozdro

--
Borafu