Problem z instalacją programów.

Autor: ZikO <zebik_at_op.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 17:08:40 MET DST

Witam.

Napotkałem ostatnio dziwny problem nie do przeskoczenia dla mnie. Kiedy
próbuję zainstalować jakiekolwiek programy przeznaczone (tak mi się wydaje)
na "stare" widny np. 95/98 komp po uruchomieniu programu setup.exe nic
praktycznie nie robi, tak jak gdybym nie uruchamial programu wogole. W
menadżerze procesów ów setup.exe jest i trzeba go "drastycznie" zamknąć.
Jeśli tego nie zrobię to przed ostateczny wylogowaniem się komp zgłasza
problem, że (nie pamiętam dokłądnie) ma jakiś problem z aplikacją 16-bit.

Dziwne.

--
ZikO
GG 5557876