Re: WIN 2003 - serwer terminali - jak wywalić

Autor: <_at_Greg@>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 17:06:10 MET DST

> Odinstalować serwer terminali. (add/remove)

Niewiele to dało, bo nadal nie mogę się połaczyć z tym serwerem za pomocą
konsoli zdalnej (mstsc).
Dostaję odpowiedź:
"Sesja zdalna została rozłączona, ponieważ serwery licencjonowania serwera
terminali, które dostarczyłyby licencję, są niedostępne."
Z drugim bliźniaczym serwerem, na którym nie był wczesniej instalowany
serwer terminali łączę się bez problemu :(

@Greg@