XP na qemu - da się?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 08:07:42 MET DST

Witam.

Pytanko jak w temacie - czy da się na qemu zainstalować XP bez żadnych
ograniczeń (byłby to egzemplarz kupiony wyłącznie dla potrzeb instalacji
na emulatorze, musi być qemu bo vmware nie ma niektórych potrzebnych mi
funkcji). Wiem że do niedawna były z tym jakieś problemy, w sieci krążą
różne sprzeczne informacje, a w związku z nadchodzącym IE7 będę musiał
chyba zainstalować coś nowocześniejszego niż win2k (który nawiasem
mówiąc sprawuje się świetnie).

Ew. czy jest jakaś możliwość instalacji IE7 na w2k (podobno nie, ale z
tymi podobno to różnie bywa) - wolałbym takie rozwiązanie.

Od razu mówię - żaden dual boot nie wchodzi w grę, linuksowa maszyna
musi działać non-stop.

ethanak
PS. Nie obraźcie się, ale wszelkie Windowsy staram się obchodzić jak
najdalszym łukiem, stąd mój niespecjalnie wysoki poziom wiedzy na ich temat.

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');