Re: Problem z CDRW

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.ANTISPAM.be>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 11:46:42 MET DST

> Ano racja... padnięty byłem i nie dodałem tej uwagi, a miałem ją na
> mysli...

Uwaga z doświadczenia: Windows XP przeżył podłączanie nagrywarki "na
żywca" - wykrył nawet nowy sprzęt po otwarciu menedżera urządzeń i wybraniu
"odśwież", ale już za podmianę na inny napęd windows podziękował zwiechą (po
restarcie bez problemów).

Często zmieniam dyski i napędy, z problemami nie spotykam się...

--
Azarien