Re: nie widzi dysku sata

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.ANTISPAM.be>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 11:40:37 MET DST

> Mam taki problem, ze podczas proby instalacji XP w wersji Home, system
> podaje mi, ze nie znalazl zadnych dyskow twardych na moim komputerze.
> dodam , ze mam dysk Samsunga SP0812C Sata.

Jeśli BIOS go wykrywa, to znaczy że potrzebny ci sterownik SATA do twojej
płyty głównej na dyskietce. Sterowniki znajdziesz na CD od płyty głównej.

Spróbuj odpalić kompa z tego kompaktu, a powinienieś mieć możliwość
przygotowania odpowiedniej dyskietki.

Wkładasz ją do stacji, odpalasz instalkę XP i na początku, gdy pojawia się
napis typu "jeśli chcesz zainstalować sterowniki RAID lub SCSI naciśnij F6",
naciskasz F6.

--
Azarien