Re: nagrywarka cdrw problem

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 20:22:20 MET DST

Tomi wrote:

> Witam tak juz robiłem ale za kazdym razem system znajduje sprzęt jako
> nagrywarke ale ukazuje sie żółty wykrzyknik i nie może załadować sterowników

Wyłącz wszystkie wirtualne napędy a następnie odinstaluj program który nimi
steruje (Alcohol, Daemon) ponieważ trzeba się pozbyć wirtualnego SCSI.
Jeżeli po restarcie maszyny nadal będzie problem to usuń nagrywarkę z
menedżera urządzeń i jeszcze raz uruchom maszynę. Powinno działać.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *