Re: Problem z dyskiem SCSI po przelozeniu do innego serwera.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 20:16:43 MET DST

Uzytkownik "Marek Kutyla" <SpamBezSzans@jakis.pl> napisal w wiadomosci
news:efrdo7$cop$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam dysk IBM-a, ktory siedzial w kompie ktory sie posypal (NT4). "Dzieki
> temu" ze polecial tez kontroler SCSI to .... backup jest troche
> nieaktualny, a przydaloby sie odzyskac dane. ;-)
> Dysk na poczatku nie byl w ogole widoczny w innym kompie i z innym
> kontrolerem, ale teraz juz kontroler go widzi, ale wywala bledy:
> po sppiningu jest info "not responding", dalej :
> READ CAPACITY FAILED
> status=1, messages=00, host=0, driver=08
> asking for cache failed
> assuming drive cache: write through
> end request I/O error, dev sdb sector 0

> [...]

Na poczatek zrób jego diagnostyke programikiem producenta. Moze dysk jest
dobry, a tylko nie ma dostepu do danych. Na przyklad bootsektor sie posypal.
A wówczas pomóc moze Testdisk. Aha, w miare mozliwosci jak najszybciej
zrobilbym obraz tego dysku sektor po sektorze, np. przy pomocy DFSee.

Pare sznurków:
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287
Testdisk http://www.cgsecurity.org/
http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples