Re: Podgląd ekranu,

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 23:25:11 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to środa, 30-go. Nieco po 13-ej.
  Nagle zza rogu Minix User wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Szukam aplikacji do podglądu ekranu po sieci aktualnie zalogowanego
> użytkownika. Dobrze, aby aplikacja była niewidoczna dla
> uzytkownika. Cel: szpiegowanie pracownika sprzedajacego poufne
> dane. VNC byłoby dobre, ale łatwo go wykryć.

Mam pomysł nieinformatyczny, za to przekonujący nawet policjanta zza
biurka, który na komputerze jedynie pasjansa postawić umie i pismo we
Wordpadzie napisać i druknąć. Mikrokamera o dość dużej rozdzielczości
ukryta za pracownikiem. Masz jak na dłoni, że to on, we własnej
osobie, nie zwali winy na krasnoludki, a j/w nawet od razu łatwiej
takie nagranie "przekwalifikować" na materiał dowodowy. Chyba, że
stale siedzi "z twarzą w monitorze".

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Jabber :  marsjanin.tk@jabber.autocom.pl
  Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę.  :-|