Re: Podgląd ekranu,

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 23:36:55 MET DST

** Minix User wrote:

> Szukam aplikacji do podglądu ekranu po sieci aktualnie zalogowanego
> użytkownika. Dobrze, aby aplikacja była niewidoczna dla uzytkownika.
> Cel: szpiegowanie pracownika sprzedajacego poufne dane. VNC byłoby
> dobre, ale łatwo go wykryć.

Każdą taką aplikację łatwo wykryć.

A na czym Ci właściwie zależy? Na przyłapaniu delikwenta? Czy na
zapobieganiu? Aby zapobiec to wystarczy z nim porozmawiać, wręczyć
wypowiedzenie i nie dać mu żadnego dostępu do danych.

Do nakrycia to nie trzeba oglądać pulpitu - nie wiem co to za dane ale
chyba nie spisuje ich na kartkę z monitora...