Re: program do robienia obrazow dysku

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 21:08:53 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <gnowak@wi.ps.pl.spam> napisał w wiadomości
news:ed20hk$2ob$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Moze troche ntg, bo program nie musi byc pod windows. Chcialbym zeby
> program potrafil wyslac obraz partycji systemowej po sieci. Chodzi o
> wymiane dysku w lapie - nie mam przejsciowki do stacjonarnego kompa.

Jeśli obraz partycji systemowej, to polecam Norton Ghost 2003 (jest w
pakiecie o numerze 10.0, ale lepiej pytać sprzedawcy). Instalujesz soft,
albo kreujesz dyskietki startowe (pod DOS). Wszystko działa pięknie, tak że
masz nawet zapisane oryginalne daty utworzenia katalogu/pliku oraz ostat.
użycia pliku. Chyba jedyny soft udany od czasu NC4.0 - oprócz tego od
Nortona wszystko jest do niczego (w każdym razie niepoważne rzeczy za te
pieniądze i nawet za free).