Re: net user /add a group policy

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 16:33:19 MET DST

R. wrote:

> Mozna i tak, ale malo wygodne. Haslo przeze mnie narzucone ma byc
> proste, ale tylko znane temu uzytkownikowi (cos z danych osobowych, np.
> imie ojca itp.), i przy pierwszym logowaniu wymusic zmiane hasla na

TO w zasadzie jest malo bezpieczne, dane osobowe szczegolnie takie jak
imiona moga byc (i raczej sa) znane nie tylko samemu uzytkownikowi

> mocne (-> zgodne z GPO). Jak ustawie mocne hasla, to bede musial je
> jakos potem tym 1000 uzytkownikom podac, co jest delikatnie mowiac malo
> wygodne. Z drugiej strony ustawic wszystkim jedno haslo tez nie moge, bo
Przekaz przelozonym itp

> doprowadzi to do niepotrzebnych naduzyc.

Mozesz na poczatek wylaczyc wymagania silnych hasel, ustawic hasla jakie
tam chcesz, po tygodniu wlaczyc odpowiednia polityke i juz.

> Hmm. Myslalem o tym, zeby dac waznosc hasla na miesiac, to by tez
> zalatwilo sprawe, ale Twoja propozycja po modyfikacji jest lepsza -> po
> miesiacu wywalic konto i tyle. Mozna to zrobic z cmd czy potrzebny
> bedzie jakis bardziej wyrafinowany skrypt w innym poziomie abstrakcji ? :)

Zalezy kto co lubi - mozesz uzyc oldcmp.exe jezeli pasuje do twojego
poziomu abstrakcji:
http://www.joeware.net/win/free/tools/oldcmp.htm

--
Tomasz Onyszko