Re: net user /add a group policy

Autor: R. <ra_v_at_bezspamu.interia.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 15:13:22 MET DST

Tomasz Onyszko napisał(a):

> Ustawic im 7 znakowe hasla zgodne z zalozeniami polityki
Mozna i tak, ale malo wygodne. Haslo przeze mnie narzucone ma byc
proste, ale tylko znane temu uzytkownikowi (cos z danych osobowych, np.
imie ojca itp.), i przy pierwszym logowaniu wymusic zmiane hasla na
mocne (-> zgodne z GPO). Jak ustawie mocne hasla, to bede musial je
jakos potem tym 1000 uzytkownikom podac, co jest delikatnie mowiac malo
wygodne. Z drugiej strony ustawic wszystkim jedno haslo tez nie moge, bo
doprowadzi to do niepotrzebnych naduzyc.

> Za miesiac uruchomic skrypt ktory sprawdzi kto nie zmienil hasla i
> jezeli tak to wylaczy te konta
Hmm. Myslalem o tym, zeby dac waznosc hasla na miesiac, to by tez
zalatwilo sprawe, ale Twoja propozycja po modyfikacji jest lepsza -> po
miesiacu wywalic konto i tyle. Mozna to zrobic z cmd czy potrzebny
bedzie jakis bardziej wyrafinowany skrypt w innym poziomie abstrakcji ? :)

pozdrawiam
R.