Re: Win XP sam ściąga dane problem

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 08:47:19 MET DST

On Wed, 30 Aug 2006 23:57:05 +0200, Marek M wrote:

> Witam, kolega siedzi na gprs i cały czas coś ściąga mu dane, niestety
> przynajmniej na razie nie mam dostępu do jego laptopa, po wpisaniu netstat
> wychodzi połączenie z tym adresem 207.46.221.222 który w/g whois należy do
> microsoftu, uaktualnienia windowsa są wyłączone, wszystko inne też. Kumpel
> podłamany bo ściąga mu 20 razy więcej danych niż normalnie podczas zwykłej
> rozmowy gg.
> WIem że to trochę mało ale na razie nie mam innych informacji.
> Będę wdzięczny za pomoc
>
> pozdrawiam

Napisz coś więcej o tych "wyłączonych" uaktualnieniach. Może niech kolega
sprawdzi usługę "Automatic Updates"/"Automatyczne Uaktualnienia" w
services.msc . Zdarzyło mi się że mimo że uaktualnienia z poziomu Security
Center/Centrum zabezpieczeń były wyłączone, włączona wspomniana usługa
"zasysała" dane.

--
Pozdrawiam
Piotrek