Win XP sam ściąga dane problem

Autor: Marek M <nospam_at_autograf.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 23:57:05 MET DST

 Witam, kolega siedzi na gprs i cały czas coś ściąga mu dane, niestety
przynajmniej na razie nie mam dostępu do jego laptopa, po wpisaniu netstat
wychodzi połączenie z tym adresem 207.46.221.222 który w/g whois należy do
microsoftu, uaktualnienia windowsa są wyłączone, wszystko inne też. Kumpel
podłamany bo ściąga mu 20 razy więcej danych niż normalnie podczas zwykłej
rozmowy gg.
WIem że to trochę mało ale na razie nie mam innych informacji.
Będę wdzięczny za pomoc

pozdrawiam

--
wbrew pozorom adres (mailowy) jest prawdziwy