Re: dysk sata - dysk ata - kopiowanie partycji ghost

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 20:53:13 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousunto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ed4kqr$oam$1@inews.gazeta.pl...

> "Uwaga: Podane wyżej ustawienie rejestru jest ignorowane w systemie
> Windows XP z dodatkiem SP1 i w nowszych systemach. "
> Czy znaczy że ja nie muszę tego wpisywać?

Jeżeli masz XP z SP1 lub SP2, to nie musisz.

> ". System BIOS zgodny z 48-bitowym adresowaniem. "
> nie wiem czy ma 48bit, moja płyta to:
> GA-7VT600-P, VIA KT600 chipset
> http://tw2005.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_Spec_GA-7VT600-P.htm

Najprawdopodobniej jest zgodna, ale trzeba to sprawdzić na stronie
producenta.

> ". Dysk twardy o pojemności 137 GB lub większej. "
> dysk mam 160GB (ATA100), jak go montowałem
> instalowałem coś ze strony producenta i to wystarczylo
> teraz bedzie ten sam producent tylko że złącze sata i 250GB

Ano właśnie, te programiki oszukujące BIOS... najpewniej będzie jednak
zajrzeć do BIOS-u - jeśli ten starszy dysk 160 GB jest w nim wykrywany
prawidłowo czyli w pełnej pojemności, to płyta jest zgodna.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/