Re: serwer windows 2000 zdalny pulpit

Autor: Roman Rogóż <xx_at_krakow.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 08:08:29 MET DST

marcin napisał(a):
> Witam
>
> Poszukuję dobrego narzędzia do zarządzania serwerem Windows 2000 , tak
> żeby nie trzeba podchodzić do maszyny w serwerowni .
> Do tej pory używałem darmowego VNC ale ma wady .
> Po restarcie maszyny - serwera nie mogę się zdalnie zalogować bo widzę
> ekran logowania ale trzeba nacisnąć <CTRL><ALT><DEL> i to jest
> przyjmowane tylko z lokalnej maszyny . Czy to można by jakoś obejść ?
Wszystkie dydtrybucje VNC posiadają opcję send <CTRL><ALT><DEL> i to
działa bez problemu nawet z palmtopa.

> Dodatkowo VNC nie jest bezpieczny.
Tak samo jak usługi terminalowe.

> Czy możecie polecić coś innego , darmowego do zarządzania serwerem
> Windows 2000 ?
>
> :)
Zostań przy VNC albo przejdź na usługi terminalowe, jeżeli potrzebujesz
łączyć się z zewnątrz (przez internet ) to pomyśl raczej o jakmś VPN-ie,
może być nawet wbudowany w system
Romek