VPN - konfiguracja?

Autor: futrzak <futrzak.wytnij_at_wytnij.se>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 06:56:21 MET DST

Witam

Czy istnieje mozliwosc przelaczania sie pomiedzy sieciami VPN?
Chodzi mi o to ze docelowo ma byc zrobionych 5 sieci VPN, na kazdej
oddzielnie bedzie dzialac jakis system. Uzytkownik bedzie co jakis czas
kozystal z jedenego VPN a raz z drugiego, trzeciego itd.
Czy istnieje mozliwosc takiej konfiguracji ze wystawiam na puplit ikonki z
poszegolnymi VPN-ami i jak klikam VPN1 to zamykaja mi sie inne VPN-y lub tez
podlacza sie nowy VPN?
 Powyzsza siec jest siecia LAN, nie ma wyjscia na swiat.

Mozecie polecic jakis dokument opisujacy dzialanie VPN w srodowsiku
Windowsa?

Pozdrawiam
AF