Re: czym to jets spowodowane tray ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 09:49:54 MET DST

j_marek napisał(a):

> Nie wiem co to może mięć wspólnego z hasłem. W czasach Windows 98 za
> pojawianie się ikonek systemowych w koło zegara odpowiadał proces
> SysTray.exe. Teraz system musi jakoś inaczej to załatwiać. Za ikonki
> aplikacji po staremu odpowiada autostart.

widzisz, problem jest taki, ze raz przewaznie po logowaniu pojawiaja sie
ikonki, np. zielona od bezpiecznego usuwania, czy np. taka ikonka
powstala po zainstalowaniu produktu HP, kontrola glosnosci i jeszcze
kilka innych, a raz sie nie pojawiaja, to tak losowo jest. ale, ale jak
system ma ustawione haslo to przewaznie po logowaniu sie pokazuja, a jak
system nie ma ustawionego hasla to przewaznie interesujace mnie ikony
sie nie pojawiaja :) i to jest dopiero interesujace, jakis tam zwiazek
musi byc, ale moj umysl tego nie ogarnia :) da sie z tym zyc i znajac
wingroze kiedys sam sie naprawi, albo calkiem zepsuje :)