Re: czym to jets spowodowane tray ?

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 02:09:59 MET DST

W wiadomości: ecun0p$89c$1@news.lublin.pl,
Luke <paranid@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]
> to nie to. jak wlacza sie autoukrywanie ikonek to one sa, ale trzeba
> traya rozwinac, zeby sie pojawily. tutaj czasem po prostu ich nie ma,
> nie sa schowane tylko ich nie ma. dziwne jest to, ze jak sie loguje z
> uzyciem hasla to ikonki przewaznie sa, raz na jakis czas ich nie ma, a
> jak sie loguje na to samo konto po wylaczeniu hasla to ich nigdy nie
> ma, a przeciez konto to samo, ustawienia te same ? dziwne to troche.
> zegar jest zawsze, siec jest zawsze, ale ginie np. bezpieczne
> usuwanie sprzetu kontrola glosnosci.

Witam!

Istnieją dwa ustawienia odpowiedzialne za te ikonki:

Po pierwsze Panel sterowania -> Dźwięk i urządzania audio ->
Zakładka głośność -> Umieść ikonkę głoś. na pasku zdań.

Jeśli chodzi o bezpieczne usuwanie sprzętu to może to zależeć od urządzenia
i polityki buforowania. To ostatnie dotyczy dysków, np. PenDrive-ów,
podłączanych do USB. Nie jestem pewien czy można w ten sposób wpłynąć na
pokazywanie się ikonki ale można sprawdzić jak jest ustawiona ta polityka
dla danego dysku USB w menadżerze urządzeń.

Nie wiem co to może mięć wspólnego z hasłem. W czasach Windows 98 za
pojawianie się ikonek systemowych w koło zegara odpowiadał proces
SysTray.exe. Teraz system musi jakoś inaczej to załatwiać. Za ikonki
aplikacji po staremu odpowiada autostart.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski