Re: Albo eMule, albo www. Dziwne.

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 21:20:22 MET DST

Osoba podpisana jako Siwy <siewior@NIE-SPAMUJ.orange.pl> w artykule
<news:ecvdau$fph$1@news.task.gda.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:ecukk5$i44$1@mx1.internetia.pl...

> Rozwiń swoją uwagę. Następnym razem postaram się by było OK.

Trudno będzie, bo Google uparcie wybierają niewłaściwy zestaw znaków.

> Te Windowsowe mam zdjęte.

Ale te w p2p masz nie założone.

> Dzwoniłem do Admina i zapierał się, że to nie od niego zależy. Jemu
> wszystko jedno co ja robię - mam 1024kpbs i serwer przepuszcza
> wszystko. A może ściemniał?

Chodzić może właśnie o to, że admin nic nie zrobił.
Nieprawdą jest, że serwer/router/firewall przepuszcza wszystko - na pewno
coś filtruje (np. zezwala na połączenia tylko wcześniej zarejestrowanych
użytkowników) i coś loguje, więc przepuszcza tylko to, co zdążył
przefiltrować i zalogować. Jeśli admin nie ustawił rozsądnie limitów, to
przy dużym obciążeniu ruchem wszystko się zatyka.

> Jak wyżej napisałem w innej sieci, na tak
> samo skonfigurowanym kompie działa wszystko... Kurde to chyba mam
> odpowiedź :)

Błędną, bo nie sprawdzałeś _swojego_ komputera podłączonego w innym miejscu
tej samej sieci lub w innej sieci. Być może masz szkodniki, a może jakieś
kłopoty sprzętowe (kabelek, karta sieciowa lub jej sterowniki, walnięty port
na switchu), które się objawiają dopiero przy większym obciążeniu.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)