Re: Albo eMule, albo www. Dziwne.

Autor: Siwy <siewior_at_NIE-SPAMUJ.orange.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 20:40:26 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:ecukk5$i44$1@mx1.internetia.pl...
> Osoba podpisana jako Siwy <siewior@orange.pl> w artykule

> ...nie tylko taki - nie potrafisz poprawnie wysłać wiadomości przez Google.

Rozwiń swoją uwagę. Następnym razem postaram się by było OK.

> Zapomniałeś o ograniczeniach na liczbę nawiązywanych połączeń.

Te Windowsowe mam zdjęte.

> Może jednak?

Jestem pewien, że nie. Wyłączałem go ręcznie. Zresztą na innym komputerze, nie w
tej sieci, nie ma takich problemów.

> Może jednak? Programy do wymiany plików mogą zatkać każdy firewall czy
> router, jeśli nie jest na tyle inteligenty, żeby sam ustawił im dodatkowe
> limity.

Dzwoniłem do Admina i zapierał się, że to nie od niego zależy. Jemu wszystko
jedno co ja robię - mam 1024kpbs i serwer przepuszcza wszystko. A może
ściemniał? Jak wyżej napisałem w innej sieci, na tak samo skonfigurowanym kompie
działa wszystko... Kurde to chyba mam odpowiedź :) Admin cfaniak!

Serdeczności,
Siwy