Pulpit zdalny

Autor: Dariusz Rodziewicz <drodziewicz_at_nospam.wp.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 15:04:58 MET DST

Witam

 Nie wiem co mam źle ustawione, ale nie działa mi pulpit zdalny. Przejrzałem
już prawie całą grupę dyskusyjną i nic nie znalazłem co by mi pomogło. Nie
mogę się połączyć z MS Windows 2003 Serwer z MS Windows XP prof.
Oto moja konfiguracja:

Właściwości "Mój komputer" - "Zdalny" - Pulpit zdalny, zaznaczona opcja
"Włącz Pulpit zdalny na tym komputerze" - "Wybierz użytkowników zdalnych
...", widnieją tam dwaj użytkownicy, moje oraz administratora konto.

Zasady zabezpieczeń kontrolera domeny - "Ustawienia zabezpieczeń" - "Zasady
lokalne" - "Przypisywanie praw użytkownika" - "Zezwalaj na logowanie za
pomocą usług terminalowych" jest tam moje konto oraz grupa "Użytkownicy
pulpitu zdalnego"

Pozdrawiam

Darek