Re: RAMDRIVE i Pliki tymczasowe w Operze

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:22:54 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in
news:2006082809235500@grush.one.pl:

> Każda przeglądarka ma dwa obszary buforowe: w pamięci i na
> dysku. Ten drugi jest na dysku właśnie po to, by między
> restartami strony dalej były zbuforowane i by zmniejszać
> obciążenie łącza sieciowego. Ponieważ w pierwszej kolejności
> używany jest bufor w RAM, Twoja zmiana w zasadzie prawie nic
> nie daje wydajnościowo, za to usuwa dosyć przydatną funkcję.

a ja znam niereformowalnych ludzi, ktorzy maja obsesje "niemania"
zadnych "smieci" na dysku - usuwaja przed wylaczeniem komputera
wszelkie pliki tymczasowe; i wyjasnienia, ze to niepotrzebne do
nich nie trafiaja; moze kolega pytajacy jest jedna z takich osob;

a moze po prostu przeglada materialy powiedzmy "poufne" i dla
wygodny chce by znikaly z komputera wraz z jego restartem?

pzdrv;
adas;