Re: Dziwne komunikaty dot. czyszczenia rejestru na WinXP

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 10:49:50 MET DST

"tooymem" <toomyemWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in
news:1173.00000052.44f2a691@newsgate.onet.pl:

> Cos mi sie tu nie podoba. Czyzby to byl jaki adware, ktory dostal sie
> na komputer i pluje mi tu teraz spamem? Skanowalem system AVG i
> Ad-Aware i nic nie wykryly.
>
> Spotkal sie ktos z czyms takim? Co o tym sadzicie?

usluga poslaniec jest usluga, ktora nasluchuje na interfejsie sieciowym;
jezeli jestes podlaczony do sieci osiedlowej, to ten komunikat pochodzi
zapewne od kogos z sieci osiedlowej; troche mylace jest to, ze nadawca
tych komunikatow jest "SYSTEM"; pewnie zaraz ktos sie wypowie i okresli,
czy napis "SYSTEM" definitywnie oznacza, ze wiadomosc wyslano z komputera
lokalnego;

oczywiscie jest to syf i o ile nie korzystasz z tej uslugi to ja wylacz;
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL-PL;330904

pzdrv;
adas;